تاج گل تسلیت چیست؟

تاج گل تسلیت چیست؟

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

گل ها در فرهنگ مردم کشورهای مختلف کاربرد زیادی دارند و در سرتاسر دنیا برای ابراز احساسات استفاده می شوند. به طوری که از گل نه تنها در جشن ها، بلکه در مراسم عزاداری و برای ابراز همدردی با عزیزان و بازماندگان آن مرحوم نیز استفاده شود.

برخلاف جشن ها، دسته گل برای مراسم ترحیم استفاده نمی شود و تاج گل بهترین انتخاب برای تسلیت است. در این روش ارائه گل از پایه های چوبی یا فلزی استفاده می شود که در اندازه های مختلف موجود است و گل های اصلی در مرکز قرار گرفته و اطراف تاج با گل های ساقه بلند مانند گلایل تزئین می شود.

بهترین زمان برای خرید تاج گل تسلیت و تسلیت
یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد هنگام خرید گل برای مراسم عزاداری می پرسند این است که تاج گل بهتر است یا سبد گل؟ برای پاسخ به این سوال لازم است بدانید که هر دو روش نثار گل در مجالس عزاداری رایج است اما بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید.

بسته به نوع مراسم و محل برگزاری در کشورمان، تهیه سبد و دسته گل برای مراسم ختم گزینه مناسبی نخواهد بود و مرسوم نیست. در این شرایط بهتر است تاج گل تعزیه بخرید تا نه تنها در مراسم ختم به راحتی بتوان از آن استفاده کرد، بلکه در مراسم عزاداری نیز در ورودی مسجد و حرم و یا شخصی قرار داد. خانه متوفی
علاوه بر این، از این تاج ها می توان به عنوان ابزاری برای همدردی با عزادار در محل کار و اداره نیز استفاده کرد. البته لازم است در انتخاب تاج به میزان فضای اتاق فرد نیز توجه شود. در بیشتر موارد انتخاب و خرید تاج های یک یا دو طبقه می تواند انتخاب خوبی باشد.

انواع تسلیت و تسلیت
تاج های مورد استفاده در مراسم عزاداری را می توان بر اساس عوامل مختلفی دسته بندی کرد. به عنوان مثال، بسته به اندازه و ابعاد پایه ای که برای چیدمان گل ها استفاده می شود، تاج گل را می توان به گروه های یک، دو و سه تایی تقسیم کرد.

همانطور که از نام آن مشخص است، در نوع تک لایه، تمام گل ها در مرکز قرار دارند و اطراف آن گلایل چیده شده اند. در نوع دو طبقه دو قسمت مجزا روی خط عمودی تاج برای چیدمان گل ها انتخاب می شود و به همین دلیل تعداد گل های استفاده شده برای آن بیشتر از نوع یک طبقه خواهد بود و به همین ترتیب در سه طبقه!

علاوه بر نوع تاج و پایه های استفاده شده برای آنها، انواع گل های استفاده شده در تاج ها نیز متفاوت است. به طور کلی بهتر است در انواع اکلیل ها برای تسلیت از گل های سفید و زرد استفاده شود و تا حد امکان از گل های قرمز استفاده نشود.

رایج ترین گل هایی که برای این تاج ها استفاده می شود گلایول، گل داوودی، گل رز، زنبق و میخک است که در کنار هم نتیجه بسیار خوبی در ترکیب خواهند داشت. البته برخی از افراد برای تاج گل ترحیم نیز از گل آتوریوم استفاده می کنند که لازم است به گل های دیگر استفاده شده در تاج نیز توجه شود تا قرمزی گل زیاد جلب توجه نکند.

نکات مهم برای خرید تسلیت و تسلیت
هنگام خرید گل برای تسلیت باید به چند نکته مهم توجه کرد که عبارتند از:

زمان مناسب برای سفارش تاج گل ترحیم را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید برای شهرهای بزرگ و پرتردد مانند تهران بهتر است سفارش خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی و چند ساعت قبل از مراسم ثبت کرده و تاج را در محل دریافت کنید.
به طراوت و شادابی گل های استفاده شده در تاج توجه کنید. تاج گل های مورد استفاده در مراسم ختم پس از پایان مراسم به مسجد و حسینه و محل عزاداری منتقل می شود. به همین دلیل باید به اندازه کافی شاداب باشند تا با جاهای ثابت ظاهرشان از بین نرود.
برای تسلیت به اندازه و ابعاد تاج گل توجه کنید. حمل و نقل تاج های بزرگ دشوار است و در صورت کمبود فضا در محل برگزاری، بهتر است تاج های کوچکتر را انتخاب کنید.

قیمت تسلیت و تسلیت
قیمت تاج گل هایی که برای مراسم عزاداری و تدفین استفاده می شود با توجه به نوع گل به کار رفته در آن، تعداد گل، اندازه و مواد پایه و همچنین هزینه چیدمان، حمل و نقل محاسبه می شود.

خرید اینترنتی تسلیت و تسلیت
همانطور که گفته شد در شهرهای بزرگی مانند تهران که ترافیک غیرقابل پیش بینی دارد و همچنین افراد شاغل و نداشتن وقت آزاد برای مراجعه به گل فروشی برای سفارش گل، کافه تاج گل می تواند انواع تاج گل تسلیت و تبریک و افتتاحیه را به صورت آنلاین خریداری کند. ارائه کرده است.

برای مشاهده نمونه کارهای ارائه شده توسط این مجموعه کافیست وارد منوی محصولات شوید و پس از مشاهده و مقایسه قیمت ها و همچنین نوع گل ها و نحوه چیدمان آنها بهترین گزینه را خریداری و سفارش خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است سفارشات به صورت تلفنی نیز قابل ثبت و تحویل در زمان تعیین شده می باشد.



بازدید : 424
دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 - 22:38
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: